پرداخت بیشتر از صد میلیون در سایت به صورت آنلاین درون ووکامرس حل شد. به راحتی مشتریان قادرند سفارش های بالای 100 میلیون خود را پرداخت نمایند. درگاه های پرداخت آنلاین با توجه به قانون بانک مرکزی ، سقف پرداخت در روز برای هر کارت تعیین گردیده است. از این رو شما برای رفع مشکل باید راهکاری ارائه گردانید. راه حلی که مشتریان شما به راحتی خرید خود را انجام دهند. پلاگین فوق مشکل را حل نموده است.

پرداخت بیشتر از صد میلیون در سایت

با توجه به افزایش قیمت محصولات ، این مشکل در بسیاری از سایت ها رخ میدهد. فروشگاه آنلاین دیجی کالا از این روش استفاده می نماید. فروشگاه هایی که به طور حتم نیاز به محصول فوق دارند، شامل :

  • لوازم خانگی
  • فروش موبایل
  • موتورسیکلت
  • فروشنده دستگاه های بزرگ

البته بسیاری از مجموعه های دیگر با توجه به میزان کوچک و بزرگی وبسایت به دسته فوق اضافه می گردند. ممکن است شما فروشنده ابزار باشید و فروش بالایی را تجربه می کنید. از این رو به طور قطع مبلغ سفارش ها به بالای 100 میلیون خواهد رسید.

در این قسمت توضیح مختصری در خصوص آشنایی با افزونه ارائه نمودیم. آشنایی و آموزش کاملی از پلاگین در صفحه رسمی افزونه وجود دارد که شما قادرید ویدیو و توضیحات آن را مشاهده نمایید.

مشاهده : افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس Multi Step Payment WooCommerce

ما گروهی مسلط به طراحی ، برنامه نویسی و سئو هستیم که همواره پلاگین هایی را در راستای نیاز مشتریان تولید می نماییم.

با گسترش فروش اینترنتی اجرای سایت در بسیاری از شهر ها را به صورت حضوری و مجازی انجام خواهیم داد. طراحی سایت در اراک یکی از موارد مورد هدف مجموعه ما می باشد. به صورت حضوری در این شهر قادر به حضور هستیم.

برخی از سوالات متداول :

افزونه برای سایت فروشگاهی وردپرس می باشد؟ بله ، سایت هایی که از نوع ووکامرس هستند، قادر به استفاده می باشند.

افزونه رایگان است ؟ خیر.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]